loveyoublogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Olivia,Elina,Kevin - 16 januari 2012 14:15

Äntligen hemma efter ännu en skoldag.

Jag skulle vilja berätta lite om mig.

Jag bor i Piteå och går i klass 6,jag går scouting,bowling så kan nog komma med en snutt av nått vi gjort på scouterna.

/kevin

Av Olivia,Elina,Kevin - 16 januari 2012 07:28

heej nu är kl 07.30 och ska snart på skolan och vi går till 3 eller halv 3

och när jag kommer hem så ska jag städa rumet för jag har stökit men jaja

ska blogga senare efter skolan men okeej nu ska jag gå asså inte till skolan  men jag ska göra mig klar

så hejdå:)

Av Olivia,Elina,Kevin - 15 januari 2012 20:38

heej nu kommer kevin hjälpa lite med att skriva inlägg så nå vet han kommer skriva så här/kevin om han har skrivit nått men hoppas att ni tycker att bloggen är bra men jah ska bara säga det så ni vet om ni undrar vem som skriver//Olivia

Av Olivia,Elina,Kevin - 15 januari 2012 20:24

Hej jag tänkte att dom gör som nästan inga inlägg.

Så då gjorde jag en fråga om hur många inlägg du tycker dom ska göra per dag.

Nu är det dags för tjejerna att få se hur många inlägg dom bör göra per dag!

Av Olivia,Elina,Kevin - 14 januari 2012 20:22

hej hadde en liten filmkväll men 2 av mina kompisar vi såg snuten i varuhuset en rolig film :)

Av Olivia,Elina,Kevin - 14 januari 2012 10:35

HEEJ

nu kom vi nyss in pappa tvinga oss att städa olindas bur asså jag och kevin

men pappa tvinga oss att vara ute tp i en timma till:(( snälla hjälp oss

ps. olinda är en kanin och jag ska kanske skaffa en till kanin:))

Av Olivia,Elina,Kevin - 13 januari 2012 23:04

heej kan ni hjälpa oss med en sak kan ni tippsa om våran blogg snälla

vi har nästan tappat alla läsare och vi har haft 46 och nu har vi 5 läsare

så snälla hjälp oss vad vi än gör så kommer inga men kan ni hjälpa oss

då är ni bäst att ni lägger ut våran länk till era bloggar och fb och skype

så vi får mer läsare så snälla hjälp oss plizz

Av Olivia,Elina,Kevin - 12 januari 2012 16:03

heej igen vi har haft lite uppehåll ett tag med bloggen men nu ska vi börja blogga igen!

men jag är med Olivia.s och vi sitter fast i hennes rum hennes hantag till dörren gick av så vi sitte fast i ett litet rum till hennes mamma kommer hem vid 5 och mon mormorvill att jag ska hem men jag kan inte nu men ja har i alla fall förklaring till vrf inte kommer hem och hon är lite dampig ibland om jag inte kommer hem men jag får vara längre hos Ollan så tur jag älskar dig handtag tack att du hjälpte mig så tur har jag aldrig haft så jag kanske bloggar snart men det här får duga just nu men jag ska se vad jag ska göra med och här är Olivias bloggadres www.oliviaha.bloggplatsen.se sen har vi haft idrott och då ringe min mormor nyss och sa att jag fick ute gångs förbjud nästa vecka så jippe noot!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Hej jag kevin tänkte höra vad ni tycker om inläggen hur många ska dom göra ??
 Så många dom vill
 som dom gör nu typ
 1 varje dag
 2 varje dag
 3 varje dag
 4 varje dag
 5 varje dag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards